Fakturan kommer alltid veckan efter utfört arbete. På hemstäd skickas fakturan alltid retroaktivt runt den 10e varje månad. Vi skickar alltid fakturan till den mejladress du angett. Vill du ha en pappersfaktura behöver du informera oss om det. Alla våra fakturautskick är kostnadsfria.
Det är upp till dig hur du vill lämna nycklar. Har du beställt en engångstjänst är det bra om du är på plats, alternativt lämnar du nyckel till oss på vårt kontor på Hanögatan 5 i Malmö. Om vi inte är på plats kan du skriva ditt namn på ett kuvert med nyckeln i och lämna det i vår brevlåda. Är du hemstädskund och inte är på plats när vi städar hemma hos dig, så kan vi skriva en nyckelkvittens vilket innebär att vi lånar din nyckel så länge ditt hemstädsabonnemang fortlöper.
För att komma igång och anlita oss rekommenderar vi att du börjar läsa om våra tjänst här på vår hemsida, därefter kan du genom vår startsida boka en tjänst genom att välja Boka online och följa instruktioner därefter. Smidigast är om du bokar online, men vill du bara få en offert så finns även den möjligheten, då förbinder du dig inte till att köpa en tjänst utan får enbart en offert skickad till din mejl. Vi kommer alltid att kontakta dig för att besvara eventuella frågetecken.
Vi väljer med stor noggrannhet ut de bästa miljövänliga produkterna från våra leverantörer för att minska vår miljö- och klimatpåverkan. Vi hyr dessutom ut flyttlådor och på så sätt kommer de till användning fler gånger istället för att de ska användas som engångsartiklar. Det ligger i vårt intresse att göra allt vi kan för att bidra till en hållbar värld.
Vi har anpassat verksamhet för att hantera pandemin på bästa sätt. Vi följer folkhälsomyndighetens rekommendationer och för att bidra till minskad smittspridning har vi gjort följande:
-Förstärkt våra hygienrutiner och ger löpande information till våra medarbetare om Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
-Medarbetare har fått information om att tvätta händerna ofta, hålla avstånd och stanna hemma vid minsta symptom.
-Alla våra fordon har utrustats med handsprit och munskydd. Vi håller oss ständigt uppdaterade kring läget för att fortsätta leverera våra tjänster tryggt och säkert.
Mån till fre 08:00-18:00
Fakturan kommer alltid veckan efter utfört arbete. På hemstäd skickas fakturan alltid retroaktivt runt den 10e varje månad. Vi skickar alltid fakturan till den mejladress du angett. Vill du ha en pappersfaktura behöver du informera oss om det. Alla våra fakturautskick är kostnadsfria.
Det är upp till dig hur du vill lämna nycklar. Har du beställt en engångstjänst är det bra om du är på plats, alternativt lämnar du nyckel till oss på vårt kontor på Hanögatan 5 i Malmö. Om vi inte är på plats kan du skriva ditt namn på ett kuvert med nyckeln i och lämna det i vår brevlåda. Är du hemstädskund och inte är på plats när vi städar hemma hos dig, så kan vi skriva en nyckelkvittens vilket innebär att vi lånar din nyckel så länge ditt hemstädsabonnemang fortlöper.
För att komma igång och anlita oss rekommenderar vi att du börjar läsa om våra tjänst här på vår hemsida, därefter kan du genom vår startsida boka en tjänst genom att välja Boka online och följa instruktioner därefter. Smidigast är om du bokar online, men vill du bara få en offert så finns även den möjligheten, då förbinder du dig inte till att köpa en tjänst utan får enbart en offert skickad till din mejl. Vi kommer alltid att kontakta dig för att besvara eventuella frågetecken.
Vi väljer med stor noggrannhet ut de bästa miljövänliga produkterna från våra leverantörer för att minska vår miljö- och klimatpåverkan. Vi hyr dessutom ut flyttlådor och på så sätt kommer de till användning fler gånger istället för att de ska användas som engångsartiklar. Det ligger i vårt intresse att göra allt vi kan för att bidra till en hållbar värld.
Vi har anpassat verksamhet för att hantera pandemin på bästa sätt. Vi följer folkhälsomyndighetens rekommendationer och för att bidra till minskad smittspridning har vi gjort följande:
-Förstärkt våra hygienrutiner och ger löpande information till våra medarbetare om Folkhälsomyndighetens rekommendationer.
-Medarbetare har fått information om att tvätta händerna ofta, hålla avstånd och stanna hemma vid minsta symptom.
-Alla våra fordon har utrustats med handsprit och munskydd. Vi håller oss ständigt uppdaterade kring läget för att fortsätta leverera våra tjänster tryggt och säkert.